۱۳۸۸ شهریور ۳۰, دوشنبه

ژلهٔ رنگین کمان




ژله به رنگ‌های آبی، زرد، نارنجی، قرمز، سبز و بنفش، از هر کدام ۱ بسته.



ماست میوه‌ای یا بستنی وانیلی به میزان لازم

رنگ بندی ژله باید مثل رنگین کمان باشه. یعنی‌ قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، بنفش یا بر عکس.هر بسته از ژله را نصف کرده، نصف اولی‌ را مثل همیشه اول با آب گرم مخلوط کرده و بعد آب سرد. داخل ظرف مورد نظر ریخته و آنرا در یخچال حدودا ۲۰ دقیقه بگذارید تا کاملا ببنده. نصف دیگر ژلهٔ همرنگ را با آب گرم مخلوط کرده و بجای ۱ پیمانه آب سرد از ۲ یا ۳ قاشق بستنی استفاده کنید. این کار باعث خوشمزه تر شدن و کدر شدن ژله می‌شه. بقیه رنگ‌ها را به همین ترتیب آماده کنید و برای ۲۴ ساعت ژلهٔ کامل را در یخچال بگذارید و سپس برگردانید.



پس یادتون باشه ۱ لایه شفاف، ۱ لایه کدر. قبل از ریختن هر لایه هم مطمئن بشید لایه قبلی‌ کاملا بسته شده.

اینو درست کنید و دعاش را به جون من



۵ نظر:

  1. مریم جون سلاااااااااااام
    تبریک میگم عزیزم
    وبلاگت چقدر قشتگه
    به به چه ژله ای
    موفق باشی
    میبوسمت

    پاسخحذف
  2. سلام مریم جون چه ژله خوشکلی درست کردی دست درد نکنه آدم به هوس میندازه بره درست کنه.

    پاسخحذف
  3. سلام مریم جونم
    ممنون بخاطر دستور های خوشمزه ات
    آرزوی موفقیت میکنم برات و امیدوارم همچنین ادامه بدی این وبلاگ را که من منتظر تجربه های جدیدت هستم

    پاسخحذف
  4. سلام مریم جون وبلاگت مبارک باشه عزیزم
    امیدوارم همیشه با کارای قشنگت مارو خوشحال کنی
    از خداوند برات ارزوی موفقیت دارم
    قربونت شهلا

    پاسخحذف
  5. مرسی دوستای گلم. ببخشید که دیر سر زدم و جوابتون را دیر دادم. همتون به من لطف دارین.شهلا جون, سارا جون,شاپرک جون و رویا جون میبوسمتون.

    پاسخحذف